Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Nie, na chwilę obecną nie realizujemy zamówień za granicę. Nic nie stoi na przeszkodzie, a rozwój naszej firmy idzie ku lepszemu. Przyszłościowo mamy to zaplanowane.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie. Prosimy jednak o przemyślane zakupy.
Jak długo będę czekać na zamówioną usługę tarota, lub czatu?
Pracujemy w godzinach od 16:00 do 22:30 -> Grafik pracy Salomona Hoodoo. Wszystkie zamówienia poza godzinami naszej pracy będą wykonywane w kolejności ich zamówienia. W przyszłości będzie istniała możliwość przypomnienia lub powiadomienia sms o godzinie i terminie wykonania usługi.
Jak długo będę czekać na efekty rytuału?
Efekty rytuału są uzależnione od wielu czynników, Salomon Hoodoo pomaga, a także udziela wskazówek czego nie robić, a co należy uczynić, aby efekty się wzmocniły lub ustabilizowały sytuację. Brak efektu może wiązać się z brakiem skupienia się na poradach ze strony Salomona Hoodoo. Skuteczność naszych rytuałów na podstawie opinii klientów to 89%, czyli bardzo skuteczne. Praca rytualna lezy po stronie Rytualisty, a także klienta. Dwie strony powinny się zobligować do wspólnego działania nad daną sprawą.
Czy mogę skorzystać z pozostałych minut, za które zapłaciłem/zapłaciłam?
Nie, prosimy, aby wybierać pakiet minut do potrzeb, ewentualnie dokupować, jeśli będzie za mało. Nie posiadamy na ten moment systemu, a także numerów premium, które ułatwiłyby naszą pracę. Natomiast z doświadczenia wiemy, że Salomon Hoodoo po weryfikacji Państwa zgłoszenia jest w stanie wykonać wróżbę za resztę niewykorzystanych minut. W tym celu należy się skontaktować na adres e-mail podanych w zakładce Kontakt.